قیمت ملک و درآمد خانوارها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 151
نویسنده : omid

 


به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

با توجه به این که قیمت ملک با معیارهای مختلفی مشخص می گردد و هر خانه ای با داشتن شرایط مختلف و امکانات گوناگون دارای تنوع قیمتی در معاملات و خرید و فروش می باشد و خانه های گران قیمت و ارزان تر در مناطق مختلف واقع شده اند.

با توجه به قدرت اقتصادی خانواده ها برای خرید خانه و یا کم درآمد بودن برخی از اقشار جامعه نمی توان به راحتی شاهد خرید خانه توسط این افراد بود.

نرخ تورم که بر قیمت نهایی و بالا رفتن قیمت معامله خانه موثر می باشد در نهایت سبب اجاره بالا با قیمت بالای خانه می باشد. با در نظر داشتن این که قیمت خانه ثابت باقی خواهد ماند و با شیب ملایم تورم خیلی بالا نمی رود می توان به آینده این بازار امیدوار بود.

البته وام ها و تسهیلات بانکی که از طرف بانک مسکن اعطا می شود سبب افزایش پیدا کردن قدرت خرید افرادی می شود که درآمد کمتر و بودجه کمتری برای خرید خانه دارند.

درصد تحولات موجودی که در بازار خرید و فروش مسکن و به کندی صورت گرفته است نشان دهنده دوران پیش رونق در این بازار می باشد و با افزایش خرید و فروش و معاملات می توان این رونق را به درستی مشاهده کرد.

کلمات کلیدی: بازار خرید و فروش مسکن، بانک مسکن، وام و تسهیلات بانکی، خرید خانه، قیمت ثابت خانه، معاملات خانه، نرخ تورم، قیمت ملک، خانه با شرایط مختلف، خانه های گران قیمت، خانه های ارزان قیمت




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com